Házhozszállítás GLS futárral. A rendelésedkor megadott címre kiszállítják a csomagot. Rendeléskor érdemes megadnod egy telefonszámot, amin a futár szükség esetén el tud érni.
A csomag feladása után a GLS értesíti a címzettet a csomagszállításról és több kézbesítési lehetőséget is kínál. Az első értesítő tartalmazza a csomag minden fontosabb adatát, az ügyfélszolgálat elérhetőségét és a GLS Delivery Manager weboldal közvetlen linkjét. Az online felületen a címzett számos kézbesítési mód közül választhat. Például választhat egy új kiszállítási dátumot, megadhat egy másik címet, vagy átirányíthatja a csomagot egy GLS CsomagPontba.
A második e-mail értesítőt a kiszállítás napjának reggelén küldi a GLS, amikor a futár megkapja a csomagot és hozzárendeli a 3 órás időablakkal a várható kiszállítást. Ez az üzenet tartalmazza a futár telefonszámát és az ügyfélszolgálat elérhetőségét is.
Ha az első kézbesítési kísérlet sikertelen volt, a címzettet automatikusan értesítjük e-mailen. Az üzenet tartalmazza a GLS Delivery Manager weboldal elérhetőségét, ahol ki lehet választani a következő kézbesítési módot. Szükség esetén harmadik kézbesítési lehetőséget is elérhető.
Kiszállítási idő
Hétköznap, kivéve péntek, 12:00-ig beérkezett rendeléseket a másnap viszi ki a megadott címre a GLS futár. Csütörtök 12:00 után érkezett rendeléseket hétfőn adjuk át a futárnak, így érkezése a címre keddre várható.